Про школу

Nature_Plants_Plant_015594_

неділя, Лютий 3, 2013   |   Елена Штеренберг

СВІТ БОТАНІКИ Біологам 7-го класу

Завдання для учнів до заліку з теми 1. Вступ. Будова і життєдіяльність рослин (клітинна та тканинна будова).
Шановні учні 7-го класу, група 7_1, нагадую що залік з теми 1. Вступ. Будова і життєдіяльність рослин (клітинна та тканинна будова) складається з кількох етапів:
1) Захист творчих завдань (презентація) – відбудеться 05.02.13. Ви обираєте будь яке питання з даної теми, створюєте презентацію і захищаєте її. Презентація – 5 — 10 слайдів.
2) Робота в (друкованому) зошиті: стор. 5 терміни 1-15, стор. 10, стор. 12-16 всі завдання на цих сторінках повинні бути виконані до 05.02.13.
3) Тестування на знання термінів та питань цієї теми відбудеться 07.02.13.
Терміни даної теми: біологія, ботаніка, систематика, автотрофи, гетеротрофи, дихання, еукаріоти, прокаріоти, клітина, клітинна стінка, мембрана, цитоплазма, ядро, пластиди (хлоропласти, хромопласти, лейкопласти), вакуоля, мітохондрії, обмін речовин, орган, органела, ріст, розвиток, тканина, вегетативні органи, генеративні органи, корінь, пагін, стебло, лист, квітка, насінина, плід.
Питання до заліку:
1. Вміти називати:
— царства живої природи;
— ознаки живих організмів;
— основні процеси життєдіяльності рослини (ріст, живлення, фотосинтез, дихання, розвиток, обмін речовин);
— умови, необхідні для життєдiяльності рослини;
— основні компоненти клітини рослини (оболонка, цитоплазма, ядро, пластиди, вакуолі);
— тканини рослини (твірні, покривні, основні, провідні);
— вегетативні органи рослини (корінь, пагін: брунька, стебло, листок) та їх функції;
— генеративні органи (квітка, насінина, плід) та їх функції.
2. Наводити приклади:
— впливу факторів середовища на процеси життєдіяльності рослин;
3. Характеризувати:
— ознаки живих організмів;
— основні компоненти клітини рослини (оболонка, цитоплазма, ядро, пластиди, вакуолі);
— тканини рослини (твірні, покривні, основні, провідні, механічну), їх будову, розташування та функції;
— вегетативні органи рослини (корінь, пагін: брунька, стебло, листок) та їх функції;
— генеративні органи (квітка, насінина, плід) та їх функції.
4. Дотримуватися правил:
— виготовлення мікропрепаратів, роботи з лупою та мікроскопом;
5. Робити висновок:
— про основні функції рослинного організму;
— про значення рослин у забезпеченні життя на Землі.

При незадовільних результатах здачі теми чи тривалого шанобливого відсутності учня, допускається перездача теми на протязі двох тижнів після встановлених термінів здачі.

Бажаю успіхів!

Просимо Вас при передруку статті розміщувати посилання на наш сайт!  © Школа «Афіни», 2013

Теги: ,

            1,278

 


Автори сайту
avatar Елена Штеренберг
Усі автори
Про автора