Про школу

екология

вівторок, Березень 5, 2013   |   Елена Штеренберг

Інтенсивний курс з біології в 11-му класі. Залік з теми «Популяція. Екосистема. Біосфера»

Шановні учні 11-го класу!

Нагадаю, що оцінка з теми «Популяція. Екосистема. Біосфера» йде в атестат окремою оцінкою з дисципліни «Екологія».

Залік з теми складається з виконаних всіх робіт (самостійних, практичних, лабораторних та домашніх) в робочих зошитах, творчої роботи (у вигляді презентації) та тестування.

Тема 2. Популяція. Екосистема. Біосфера

1)   Самостійні та домашні роботи в робочих зошитах:

Популяція. Характеристика популяцій (стор. 55-59); Екологічні чинники (стор. 59-61); Поняття про середовище існування (стор. 62-65); Біологічні адаптивні ритми організмів (стор. 65 — 67); Угруповання та екосистеми. Склад і структура угруповань (стор. 67 — 70) ; Різноманітність екосистем. Розвиток і зміни екосистем. Продуктивність екосистем (стор. 70 – 73 до завдання № 3, стор.74-76); Загальна характеристика біосфери. Учення В.І. Вернадського про біосферу (стор. 76-78); Практична робота № 3 Розв’язування задач з екології (стор. 13-15). Виконати до 11.03.13

2)  Творча робота –презентація. Ви обираєте будь-яке питання з даної теми та створюєте презентацію до 7 слайдів. Захист презентацій 11.03.13

3)  Тестування проводитиметься 11.03.13 з питань:

1. Вміти називати:
—   надорганізмові системи;
—   основні характеристики популяції;
—  екологічні фактори;
2. Наводити  приклади:
—    угруповань, екосистем;
—    пристосованості організмів до умов середовища;
—    подібності у пристосуванні різних видів до однакових умов середовища;
—    ланцюгів живлення;
—    екологічних пірамід;
3. Характеризувати:
—   середовища існування організмів;
—   екологічні фактори, їх взаємодію;
—   добові, сезонні, річні адаптивні біологічні ритми організмів;
—   структуру і функціонування надорганізмових систем;
—    взаємодію організмів в екосистемах;
—   ланцюги живлення;
—   правило екологічної піраміди;
—    біосферу, функціональні компоненти та її межі;
—   поняття про ноосферу;
4. Пояснювати:
—   основні закономірності дії екологічних факторів на живі організми;
—   шляхи пристосування організмів до умов існування;
—    зв’язки між організмами в екосистемі;
—    роль організмів (продуцентів, консументів, редуцентів) і людини в штучних і природних екосистемах;
5. Порівнювати:
—  різні середовища життя;
—  організми, що пристосувались до життя в різних середовищах;
—    природні та штучні екосистеми;
6. Застосовувати  знання:
—   про особливості функціонування популяцій, екосистем, біосфери для обґрунтування заходів їх охорони;
—  для проектування дій у справі охорони природи;
—  для прогнозування наслідків впливу людини на  екосистеми;
—  для визначення стратегії й тактики своєї поведінки в сучасних умовах навколишнього середовища;
7. Робити висновок:
—  про цілісність і саморегуляцію живих систем;
—   про роль біологічного різноманіття, регулювання чисельності видів, охорони природних угруповань
для збереження рівноваги у біосфері.

У разі тривалої, шанобливої відсутності учня або отримання незадовільної оцінки з темі, допускається перездача даної теми на протязі двох тижнів після заліку, тобто до 22.03.13.

Бажаю успіхів!

 

Просимо Вас при передруку статті розміщувати посилання на наш сайт!  © Школа «Афіни», 2013

Теги: , ,

            5,236

 


Автори сайту
avatar Елена Штеренберг
Усі автори
Про автора