Частная школа семейного типа с углубленным изучением креативных информационных технологий




главная страница

и это всё
о нас?

И.Трухин
Знакомьтесь: школа семейного типа

 

страницы:

 

1  2  3  4  5  6  7 








Лучше всего
просматривать
при разрешении
экрана 800 x 600

українська

english

francais

Зміст поняття «гуманні якості» потребує уточнення. Справді, навряд чи є виховна програма, не спрямована на формування гуманних якостей, навряд чи якась політична програма не керується гуманними, як їм здається, цілями. Гуманні якості слід сприймати як досить конкретні, визначені переконання, почуття і прояви поведінки:

  • прагнення до конструктивного самоствердження на грунті корисних знань, вмінь, якостей, справ, а не до демонстрації зверхності над іншими всіма доступними засобами;

  • демократичні манери спілкування (конвенційний рівень) без стереотипів «конфліктної субкультури»;

  • відсутність будь-яких проявів ксенофобії;

  • звички групової поведінки, які відповідають нормам високорозвиненої групи: щирість, співчуття, допомога, миролюбність, поступливість — і відсутність стереотипів, характерних для «примітивної групи» (А.Б.Добрович).

Формування таких якостей і є головним змістом виховної програми школи, «програми максимум». Зрозуміло, що цим вона не обмежується і включає всі напрямки, передбачені відповідними державними документами про освіту. Вони реалізуються як у навчальній, так і позакласній роботі.

Треба чітко зауважити, що така мета зовсім не означає відмови від шкільної дисципліни і звернення до «вільного виховання». Останнє в 90-их роках досить часто спалахувало у деклараціях різних шкіл нового типу, але, як показує практика, все це схоже на доволі утопічну ідею.

           


© Частная школа Афины, Киев, 1999-2009

[email protected]

© Private school Athens, Kiev, Ukraine, 1999-2009