Частная школа семейного типа с углубленным изучением креативных информационных технологий




главная страница

и это всё
о нас?

И.Трухин
Знакомьтесь: школа семейного типа

 

страницы:

 

1  2  3  4  5  6  7 








Лучше всего
просматривать
при разрешении
экрана 800 x 600

українська

english

francais

Журнал "Директор школи, ліцею, гімназії",
№ 5-6, 2001 рік

[Текст статті наведено зі скороченнями]

У 1980-90 роках завдяки демократичним змінам вибухнув інтерес до нових педагогічних ідей і педагогічного новаторства. У XX столітті це сталося вдруге.
Перша хвиля новаторства «прокотилася» у 1920-30-х роках. Тоді педагоги захоплювалися ідеями Д.Д'юї, М.Монтесорі, Р.Штейнера, С.Френе, шукали власні, оригінальні концепції. Розмах педагогічної творчості був значним. Він охоплював форми і зміст навчання та виховання. Деякі гучні ідеї, що панували тоді, скажімо, «метод проектів», «вільне виховання» не прижились у авторських варіантах, хоча певною мірою вплинули на вдосконалення традиційних педагогічних технологій. Інші напрями, наприклад, педологія та виховання в колективі, набули певного чи навіть значного розвитку. <...>
У 1960-80 роках на хвилі ідеологічної лібералізації з'явилося чимало новаторських ідей у галузі дидактики та виховання, хоча на основні принципи освіти та види навчальних закладів педагогічне новаторство помітного впливу не мало. Всі засади освітнього процесу, форми і зміст навчання та виховання стали переглядатись у 1980-х роках у зв'язку з ідеологічною трансформацією соціально-політичної системи. З'явилися ті типи навчальних закладів, які існували колись, але є новими у сьогоденні: гімназії, коледжі, ліцеї. Вони викликали жваву зацікавленість та сподівання і певною мірою їх виправдовують. У статті йдеться про школу, педагоги якої достатньо обізнані з традиційною педагогікою, цікавляться педагогічними новаціями і, враховуючи все корисне, прагнуть реалізувати власні педагогічні ідеї.

Київська школа «Афіни» з'явилася у 1994 році. Ідея створення школи виникла у 1992 році, коли група викладачів гімназичних класів, де, крім обов'язкових предметів, викладали історію мистецтва, дві іноземні мови, художню працю, основи театрального мистецтва та шахи, — дійшла висновку, що навчання, виховання і формування особистості, яка комфортно відчуває себе в інформаційному світі, необхідно починати якомога раніше, аж ніяк не пізніше п'ятирічного віку дитини. Засновники школи — О.А.Греков, О.М.Балакшина, М.О.Осадча — пов'язували її образ із всебічним розвитком дітей, гуманізацією виховання, використанням новітніх методів викладання, залученням обдарованих педагогів, увагою до індивідуальних особливостей кожної дитини і головним — створенням умов для психологічного комфорту учнів.

Саме з огляду на це «Афіни» визначено як школу сімейного типу. Школа хоче, по-перше, аби діти почували себе в ній як у добрій сім'ї, і по-друге — тісного співробітництва з батьками учнів, які б не стояли, як це, на жаль, трапляється у масових школах, «по інший бік барикади».

     


© Частная школа Афины, Киев, 1999-2009

[email protected]

© Private school Athens, Kiev, Ukraine, 1999-2009