Частная школа семейного типа с углубленным изучением креативных информационных технологий




главная страница

и это всё
о нас?

И.Трухин
Знакомьтесь: школа семейного типа

 

страницы:

 

1  2  3  4  5  6  7 








Лучше всего
просматривать
при разрешении
экрана 800 x 600

українська

english

francais

У дітей зростає почуття відповідальності, вони вчаться триматися на людях, перевтілюватися, і головне — не залишаються в тіні, самоутверджуються. Кожна вистава — це шкільне свято, це яскраве твердження: ми живемо, розвиваємося, у нас вдосталь енергії і фантазії, у нас є внутрішнє джерело радості!
Дуже важливо, аби приміщення школи, де діти перебувають упродовж цілого дня, теж відповідало творчій спрямованості школи. Тому в «Афінах» стіни прикрашають яскраві малюнки дітей, керамічні панно, скульптури, настінний розпис, усюди відчувається затишна, справді «сімейна» атмосфера. Під час канікул діти щоденно відвідують музеї та театральні вистави. У позаурочний час в школі працює клас фортепіано, в якому навчаються 25% учнів. З фізвихованням поки що складніше, бо немає просторого спортзалу, але діти відвідують басейн і секцію скелелазіння.

ПІДСУМКИ

Зараз школі сім років. Уже можна підвести деякі підсумки. У чому виправдалися надії і очікування, а в чому ні?

Перш за все, виправдалися в тому, що дітям у школі комфортно, що вона справді стала для них доброю сім'єю. Виправдовуються надії на результативність розвиваючо-виховної роботи. У школі царює атмосфера дитячої творчості, інтересу до мистецтва, дружелюбності і, що дуже цінно за сучасних умов, — немає того «суспільного ентузіазму», «громадянського пафосу» вульгарності та цинізму, який став одним із символів часу. Деякі діти приносять із дому це «дихання суспільства», але школа досить успішно протистоїть стереотипам вульгарності, призвичаює дітей до культури.

Слід зазначити, що до своєї «програми-максимум» засновники школи відносять здобуття статусу «експериментального майданчика».

Одним із головних принципів школи є активний пошук нових і корисних педагогічних ідей. Підґрунтя і мотивуючі чинники такого прагнення — оригінальна система управління школою, наявність власних, авторських розробок навчально-виховної спрямованості, відкритість педагогічним інноваціям, бажання бути на рівні сучасної психолого-педагогічної науки і сприяти її розвитку. У школі «Афіни» мріють створити практичний центр педагогічного новаторства, який би займався організацією обміну досвідом новаторських спроб, насамперед, у школах нового типу. Це не буде дублюванням діяльності наукових установ, а стане їх певним доповненням. Зміст роботи бачиться у обміні досвідом, апробації та популяризації всього нового та цікавого, що виникає у практиці.

«Афіни» — молода школа, тому їй притаманна сміливість і, можливо, дещо перебільшена віра у свої сили. Але поганий той солдат, який не мріє стати генералом. Може статися, високий рівень домагань допоможе досягти школі своєї мети.

           


© Частная школа Афины, Киев, 1999-2009

[email protected]

© Private school Athens, Kiev, Ukraine, 1999-2009