главная страница
и это всё о нас?
И.Трухин Знакомьтесь: школа семейного типа
страницы:
1 2 3 4 5 6 7
Лучше всего просматривать при разрешении экрана 800 x 600
|
|
Вихід тільки у високому професійному рівні викладачів, їх предметній та загальній ерудиції, завдяки якій вони роблять свій предмет цікавим і привабливим для кожного учня. Треба чесно визнати, що на рівні успіхи всіх учнів розраховувати не доводиться. Проте в розумних межах, тобто не забуваючи про самопочуття учнів, у цій школі прагнуть довести можливості і здібності кожної дитини до максимуму. <…>
ГРА
Не забувають в «Афінах» і про вічне прагнення дітей до гри. Світовий досвід довів, що найкраще це втілюється у дитячих організаціях чи командах, де є романтика і серйозна мета, вільне товариське спілкування і елементи дисципліни.
Структурною формою організаційно-виховної роботи для школи стала гра «Під вітрилами мандрів» — особисте маленьке відкриття у справі виховання. Ця гра має свій послідовний розвиток. Вона поділяється на три етапи. Перший етап розрахований на наймолодших учнів школи. На великій карті, що знаходиться в ігровій кімнаті, позначені два великих острови. У кожного малюка є своя стежинка, викладена невеличкими різнокольоровими позначками. Кожен такий слід — досягнення на уроках.
На другому етапі всі учні поділяються на шість «морських екіпажів» на чолі з капітанами-педагогами. Екіпажі створено за різновіковим принципом, тобто у кожному є учні і першого, і другого, і третього класів. Найстарші — старпоми, другокласники — штурмани, першокласники — юнги, але всі екіпажі рівні за своїми можливостями.
Мета цієї гри — підвищити мотивацію навчання, привнести пригодницьку гостроту в такі обов'язкові і «нецікаві речі», як чергування, гарна поведінка. На це спрямовані пізнавальні ігри, серед яких мандрівки по різних країнах, театралізація давньогрецьких міфів, КВК, спортивні естафети, конкурси, оформлення «судових журналів» — щоденників власної творчості, подій в екіпажі, цікавих ідей, постійні зустрічі екіпажів напередодні кожного змагання.
<…>
Отже, завдання «Афін» у галузі навчання можна узагальнено представити так:
формувати інтелектуальну спрямованість учнів;
забезпечити високу якість знань учнів, формувати у них наукові уявлення, розвивати їх здібності;
ураховуючи здібності та схильності кожного учня, забезпечити в старших класах диференційоване навчання з метою подальшого успішного оволодіння обраною професією;
забезпечити повноцінний естетичний та фізичний розвиток (чого здебільшого немає у масовій школі);
|
|