Частная школа семейного типа с углубленным изучением креативных информационных технологий




главная страница

и это всё
о нас?

И.Трухин
Знакомьтесь: школа семейного типа

 

страницы:

 

1  2  3  4  5  6  7 








Лучше всего
просматривать
при разрешении
экрана 800 x 600

українська

english

francais

КОМФОРТ

Створення умов для психологічного комфорту учнів, сприйняття ними навчання як радісної праці — одне з головних і принципових завдань «Афін». Викладачі намагаються так будувати уроки, аби матеріал, що потребує напруженої уваги, чергувався з ігровим, репродуктивна діяльність — з пошуково-творчою. Максимально враховуються індивідуальні особливості учнів. У цьому Допомагають шкільні психологи, які досліджують особливості кожної дитини. Всі дані оброблюють на комп'ютері, знайомлять з ними педагогів школи і двічі на рік готують психологічні карти учнів для їх батьків. Для дітей з уповільненим темпом мислення або нестійкою увагою проводять додаткові заняття, готують окремі завдання.

<…>

«Афіни» не є школою для обдарованих дітей. Серед учнів можна зустріти дітей з різними здібностями та навчальними навичками. І хоча у кожному класі не більше 12 учнів, це не слід сприймати як вирішення всіх проблем. З одного боку, вчитель має змогу здійснити індивідуальний підхід до кожного учня, з іншого — відчувається, що змагального ефекту немає. Вчителям, які працювали у масовій школі, потрібен деякий час, аби відчути специфіку маленьких класів і до неї пристосуватися. Крім уроків кожен вчитель має змогу проводити додаткові заняття з учнями, які деякий час хворіли. Спеціальний кур'єр приносить їм додому завдання і пояснення вчителя. Увага до кожного учня — фактор позитивний. Однак виникає загроза спокуситися на «легке життя». Аби такого не трапилось, треба постійно ускладнювати завдання, вводити уроки самостійної роботи, змінювати форми подачі матеріалу.

ТАКТИКА

Педагогічна тактика, яку використовують у школі, змінюється залежно від віку учнів.

У початкових класах основні зусилля педагогів спрямовані на те, аби різнобічно розвивати дітей і формувати смак до навчання у всіх його формах. Тому тут багато ігрового елементу і позакласної розвиваючої роботи. Музика, танці, художня праця, малювання — все це в «Афінах» жартівливо називають «бантиками», але їм приділяється достатньо серйозна увага.

У середніх класах предмети естетичного циклу, звичайно, залишаються. Проте центр тяжіння зміщується на засвоєння фундаментальних наук, зростає вимогливість до учнів. Ось тут і з'являється класична проблема: як забезпечити якісні знання, не відступаючи від принципів школи сімейного типу. Завдання не з легких. З одного боку, «Афіни» хочуть забезпечити психологічний комфорт дітей і не визнають принцип «Знання — силою», а з іншого — батьки бажають за свої гроші мати «якісний товар», тобто підготовку дітей до вузу. У масовій школі не дуже рахуються з нервами слабовстигаючих учнів, але «Афіни» цим шляхом іти не можуть.

     


© Частная школа Афины, Киев, 1999-2009

[email protected]

© Private school Athens, Kiev, Ukraine, 1999-2009