Про школу

четвер, Листопад 15, 2012   |   Виктор Задояный

Триместровий екзамен 9 клас

КАРТА ТРИМЕСТРОВОГО ЭКЗАМЕНУ

Орієнтовна дата проведення екзамену 21.11.2012
Клас, в якому проводиться екзамен 9
Кількість учнів у класі 15
Навчальні предмети, які винесені на екзамен
  1. Географія
Викладач Чакалова Шевхіє Асановна
  1. Хімія
Викладач Задоянний Віктор Авенірович
  1. Французька та німецька мови
Викладачі Самсонюк Т.П., Талалай В.В.
Галузь знань / тема , в якій «перехрещуються» навчальні предмети Горючі корисні копалини: нафта, вугілля, газ. Родовища, переробка та транспортування.
1 етап. Домашнє завдання
Назва / тема ДЗ Вугілля, нафта або газ. Відповідно до групи розподілу.
Форма презентації ДЗ на екзамені У формі електронної презентації надати відомості про відповідні корисні копалини; в усній формі зробити доповідь  за даною презентацією. Тези німецькою, французькою або англійською мовами, в залежності від того, яку вивчаєте.
Мінімальний обсяг Д/З Презентація повинна містити не менше 20 слайдів,  які охоплюють наступні пункти: п’ятірка країн лідерів за видобутком та запасами даної сировини, місце України за запасами та видобутком, % на скільки власний видобуток покриває потреби, основні родовища в Україні, способи транспортування, методи переробки та використання.
Стислий опис Д/З Ви є представниками української нафтової, газової або вугільної компанії, які бажають залучити іноземні інвестиції з Євросоюзу для впровадження енергозберігаючих технологій на Україні. Ваша команда має переконати інвесторів, що саме в вашу галузь доцільно вкладати гроші.
Варіативна частина ДЗ (при необхідності) Кожен учень в команді обирає одну з п’яти ролей: PR – менеджер, хімік технолог, логістик, економіст, еколог.
Обов’язкові складові Д/З а) електронна форма презентації;б) реферат на 10 сторінок А4;

б) тези французькою, німецькою або англійською мовою одна сторінка А4;

д) посилання на джерела використаної інформації.
Час, відведений на один виступ 25 хвилин на команду
Критерії оцінювання
  1. Висвітлення проблеми.
  2. Знання, що про проблему кажуть експерти в даній галузі, знання теоретичного матерыалу за своєю темою.
  3. Власне відношення до проблеми.
  4. Шляхи вирішення проблеми.
Орієнтовна тривалість 1 етапу 2 години 30 хвилин

 

 

Просимо Вас при передруку статті розміщувати посилання на наш сайт!  © Школа «Афіни», 2012

Теги: ,

            1,209

 


Автори сайту
avatar Виктор Задояный
Усі автори
Про автора