МАНДРІВНИКИ У ЧАСІ ТА ПРОСТОРІ

МАНДРІВНИКИ У ЧАСІ ТА ПРОСТОРІ

Середня школа «Афіни» об’єднує 3-й та 4-й ступені Школи (учнів 5-9 класів).

Підлітки інтенсивно вивчають українську, англійську та одну з мов на вибір (французьку, іспанську або німецьку), математику, отримують усі необхідні базові знання з літератури, історії, географії, фізики, хімії, біології, інформатики, розвивають такі важливі soft skills як системне мислення та вміння працювати у команді, збирають портфоліо власних навчальних, соціальних та бізнес-проєктів, вчаться аргументувати свою позицію на комунікативних курсах та дебатних турнірах.

Це дає можливість кожному обрати у 10 класі один із п’яти можливих профілів-факультетів.

А що ще?
globe

щО В НАС Є:

Школа повного дня
Навчання за триместрами
Робота в різновікових та динамічних групах
Виїзні практикуми у форматі «Школа без стін»
Електрона система підтримки навчального процесу
Можливість онлайн-підключення до офлайн-занять
Фахові індивідуальні тьютори

ЧОГО В НАС НЕМАЄ:

ФОРМИ, бо кожен має право на вияв власної індивідуальності
ОЦІНОК, бо кожен має право обрати власний рівень опанування навчальної теми
ОБОВ’ЯЗКОВИХ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ, бо все можна зробити під час занять або самопідготовки
НУДЬГИ, бо навчання — це захоплива пригода
СТРАХУ ВІДВІДУВАННЯ ШКОЛИ, бо в нас сімейна дружня атмосфера
ПЕРЕПОВНЕНИХ КЛАСІВ, бо в навчальних групах не більше 15 дітей
ПОКАРАННЯ ЗА ПОМИЛКИ, бо той, хто не помиляється, нічому не вчиться

Безпечний освітній простір

ОХОРОНА
ОХОРОНА
  • закрита територія
  • відеоспостереження
  • цілодобова охорона
  • пожежна охорона
  • біометричні сканери на вході
УКРИТТЯ
УКРИТТЯ
  • площа — 350 м2
  • додаткові евакуаційні виходи
  • можливість продовжувати заняття під час повітряної тривоги
  • природна та штучна вентиляція
  • сертифіковане ДСНС та Солом’янською РДА
МЕДИЦИНА
МЕДИЦИНА
  • постійна присутність лікаря-педіатра та медичної сестри
  • договір із медичним центром «Добробут» про надання медичних послуг
ПСИХОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА
ПСИХОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА
  • індивідуальний та груповий тьюторинг
  • заняття  з психологом у груповому, індивідуальному та сімейному форматі
  • кураторський супровід вільного часу дитини

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
  • більше часу для математики та англійської мови
  • друга іноземна мова з 1-го класу
  • шахи та практична математика у шкільній програмі
  • авторські інтегровані курси з природничо-наукових та соціальних дисциплін
  • сертифікований центр підготовки та проведення іспитів Cambridge English
СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
  • участь у співуправлінні Школою
  • волонтерство в соціальних проєктах
  • організація благодійних заходів
  • участь у дебатних турнірах
  • комунікативні курси>
  • командно-проєктні ігри
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗВИТОК
  • Learning by Doing (діяльнісне навчання)
  • навчання у проєктних командах
  • продукт як результат навчання
  • створення власного портфоліо
  • навчання у грі (моделювання ситуацій, імітаційна гра)
  • студії за вибором: художня, музична, кулінарна, кераміки, handicraft та інші
  • творення власного мерчу
ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК
  • індивідуальні та групові заняття з психологом
  • участь у шкільному театрі та конкурсах талантів
  • індивідуальний тьюторинг
  • cамопрезентації для переходу на наступний ступінь
ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
  • хореографія, фізкультура та гімнастика у-шу в шкільній програмі
  • прогулянки з ігровою фізичною активністю
  • шкільні чемпіонати з футболу, настільного тенісу, баскетболу та інші
  • спортивні секції

ПРОСТІР ВИБОРУ

У нас можна обирати:
Навчальний маршрут та рівень складності завдань
Навчальну групу та вчителя з предмету
Другу іноземну мову
Роль у проєкті
Індивідуального тьютора
Індивідуального тьютора
Студії та клуби
Улюблені страви зі шкільного меню!
Улюблені страви зі шкільного меню!
Відповідальність виникає з вибору
pens books

ТЕРИТОРІЯ КРЕАТИВНОСТІ

ТЕАТР ШКОЛИ «АФІНИ»
Таємниці акторської майстерності, вогні рампи, хвилювання за лаштунками, перша головна роль, вихід на сцену та бурхливі оплески глядачів. У репертуарі шкільного театру: мюзикли, драматичні вистави, комедії, фарси, водевіль-вестерн, ліричні вистави-феєрії, театр маріонеток, вертеп та інші. Серед «зірок» театру — дорослі та юні актори: вчителі та учні. За 28 років існування театру зіграно понад 300 вистав..
СТУДІЇ ТА КЛУБИ
Велика кількість студій, спортивних секцій та предметних клубів, які проходять після закінчення навчальних занять. Можливість спробувати себе в різних видах творчості, проявити свої здібності та таланти. Студії за вибором: «Мутабор», «Вір у себе та малюй», «“Смаколики»,«Вогняна ракетка» та інші.
ШКІЛЬНІ СВЯТА ТА ЗАХОДИ
Триместрові екзамени — вибух творчості і креативності, «ТАК» — Творчий Афінський Конкурс письменників, Афінський дебатний форум, Чемпіонат з ділових ігор для школярів «Brain wars», Афінська книга рекордів, традиційні шкільні свята «Гелловін», «Козацькі забави», день Святого Миколая, День закоханих та «Щедрий вечір з Маланкою і Козою», Шевченківські дні, Спортивний тиждень, шоу «Афіни мають талант», артпікнік «Місто майстрів», квести, концерти, туристичні походи та екскурсії.

ТВОРЦІ ІННОВАЦІЙ

ОКСАНА БАЛАКШИНА

Співзасновниця Школи, Генеральний директор, вчитель курсу «Science»

Закінчила КПІ (1985), НПУ ім. Драгоманова (1999)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 1994 році
Знак Зодіаку — Водолій

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю молодшим та старшим співробітникам відчувати себе частиною великої родини Школи «Афіни».
Що мене надихає? Любов, краса, подорожі та швидкозмінний світ.»

ОЛЕКСІЙ ГРЕКОВ

Співзасновник Школи, директор зі стратегічного розвитку, викладач інформаційних технологій

Закінчив КПІ (1984)
Приєднався до команди Школи «Афіни» у 1994 році
Знак Зодіаку - Лев

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Перевинаходжу Школу, освіту, життя.
Що мене надихає? Можливість здійснити ще нездійснене.»

ТЕТЯНА ВАВРЕНЮК

Керівник 4 ступеня, вчитель математики, тьютор

Закінчила НПУ ім. М.П. Драгоманова (2010)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2020 році
Знак Зодіаку — Лев

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Навчаю дітей не боятися математики.
Що мене надихає? Діти, які щасливі не тільки до чи після уроку математики, а і на ньому!»

ІРИНА ЗАДОРОЖНЯ

керівник 3 ступеня, учитель української словесності та курсу «Culture», тьютор

Закінчила ЧНУ ім. Б.Хмельницького (2014), Інститут української мови НАН України (2017)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2019 році
Знак Зодіаку — Близнюки

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Показую учням, як користуватися рідною мовою влучно та оригінально.
Що мене надихає? Помилки навколо.»

СВІТЛАНА БІРЮКОВА

Керівник 2 ступеня, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель музики, тьютор

Закінчила КМПУ №2 (1990), КНУКіМ (1996)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 1997 році
Знак Зодіаку — Близнюки

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю відкривати світ гри, музики, фантазії та творчості.
Що мене надихає? Нові відкриття, яскраві подорожі та дитячий сміх.»

ВІТАЛІЙ РЯБЧІЙ

Заступник директора з навчальної роботи, методист Центру дистанційного навчання, методист на 3-4 ступенях, вчитель біології

Закінчив ГНПУ (2010), КНУ (2014)
Приєднався до команди Школи «Афіни» у 2017 році
Знак Зодіаку — Телець

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю учням і вчителям не заблукати у світі завдань, маршрутів та курсів.
Що мене надихає? Відповідальні люди з добрим гумором.»

МАРИНА ОСАДЧА

Співзасновник Школи, вчитель образотворчого мистецтва

Закінчила Педагогічний інститут ім. М. Драгоманова
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 1994 році
Знак Зодіаку — Телець

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Підтримую існування Школи, навчаю цінувати мистецтво.
Що мене надихає? Почувати себе часткою Майбутнього.»

ВІОЛЕТА ЗІНОВ’ЄВА

Декан Факультету соціального підприємництва, викладач курсу «Science», тьютор

Закінчила Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Григорія Сковороди (2002)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2006 році
Знак Зодіаку — Риби

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Надихаю на добрі справи та яскраві проєкти.
Що мене надихає? Красиві і щасливі люди навколо, свідомі громадяни, посмішки, щирі серця, любов. »

КАТЕРИНА ЧУМАК

Декан Науково-природничого факультету, вчитель біології, тьютор

Закінчила НДПІ ім. М. Гоголя (1989)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2007 році
Знак Зодіаку — Риби

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Навчаю любити життя.
Що мене надихає? Я працюю з людьми, які незабаром змінять світ.»

ШЕВХІЄ ЧАКАЛОВА

Вчитель географії, тьютор

Закінчила ЧНУ ім. Б. Хмельницького (2010)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2012 році
Знак Зодіаку — Телець

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Мотивую дітей досліджувати Землю, щоб бути відкритими новим країнам, знайомствам і культурі.
Що мене надихає? Розумні люди.»

ІННА ШЕВЧЕНКО

Вчителька української мови та літератури, тьютор

Закінчила ЧНУ ім. Б. Хмельницького (2017)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2018 році
Знак Зодіаку — Діва

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? За допомогою гумору та філологічних родзинок допомагаю пізнавати розмаїття солов’їної.
Що мене надихає? Люди, для яких немає нічого неможливого.»

РОМАН ВАВРЕНЮК

Вчитель фізики, тьютор

Закінчив НПУ ім. Драгоманова (2009)
Приєднався до команди Школи «Афіни» у 2012 році
Знак Зодіаку — Близнюки

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Шляхом експериментів досліджую з учнями Всесвіт.
Що мене надихає? Кількість екзопланет у Всесвіті :)»

ОЛЬГА БЕРКАЛЬ

Вчитель математики

Закінчила КНУ імені Тараса Шевченка (1996)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2015 році
Знак Зодіаку — Телець

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Знайомлю з красою математики.
Що мене надихає? Успіхи моїх учнів.»

ЄВГЕНІЯ ГРЕКОВА

Вчитель англійської мови, тьютор

Закінчила КИМУ (2009)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2006 році
Знак Зодіаку — Козоріг

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям бути готовими до дорослого життя
Що мене надихає? Віра в те, що ми переможемо.»

ОЛЕКСАНДРА ШАХОВА

Вчитель хореографії та фізичної культури, організатор шкільних заходів, тьютор

Закінчила НУФВСУ (2018)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2019 році
Знак Зодіаку — Скорпіон

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Створюю умови для активного, корисного та веселого дозвілля.
Що мене надихає? Коли йдеш по коридору, а діти підбігають до тебе кричать: — О!! Стійте!»

КОСТЯНТИН КУДРЯШОВ

Вчитель історії та правознавства

Закінчив КДУ ім. Т.Г.Шевченка (1988)
Приєднався до команди Школи «Афіни» у 2000 році
Знак Зодіаку — Водолій

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям виробити переконання свідомих громадян.

ОЛЕНА МОХОРТ

Вчитель математики

Закінчила НПУ им. М. Драгоманова (1988)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2008 році
Знак Зодіаку — Телець

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Показую дітям багатогранність математики та її практичне застосування.
Що мене надихає? Позитивне і прогресивне оточення, щирі стосунки, весна, подорожі.»

ОЛЬГА ПЕРЕКОПАЙКО

Практичний психолог, тьютор, HR для молодших та старших співробітників школи

Закінчила ЧНУ ім. Б.Хмельницького (2006)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2014 році
Знак Зодіаку — Рак

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Розвиваючи — розвиваюсь, підтримую та надихаю.
Що мене надихає? Моя Країна та Люди.»

ТЕТЯНА СЛОБОДЯНЮК

Вчитель зарубіжної літератури, директор театру Школи «Афіни», тьютор

Закінчила Івано-Франківський педагогічний інститут
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2008 році
Знак Зодіаку — Водолій

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Створюю атмосферу, вільну від стереотипів.
Що мене надихає? Талановиті люди.»

ТЕТЯНА БОЖКО

Вчителька хімії та курсу Science, тьютор

Закінчила ОНПУ (2013), КУБГ (2020)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2021 році
Знак Зодіаку — Риби

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям полюбити хімію.
Що мене надихає? Успіхи дітей і їх бажання дізнатися більше.»

ГАННА КОТЯШ

Вчитель інформатики, тьютор

Закінчила КПІ (2017)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2019 році
Знак Зодіаку — Близнюки

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям розвивати проєктне мислення.
Що мене надихає? Успіхів моїх учнів.»

ОЛЕНА ГАЙНЦ-ЛЬВОВА

Вчитель фізичної культури, тьютор, куратор-черговий.

Закінчила НУФВіС України (1999); Університет економіки і права «КРОК» (2004)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2017 році
Знак Зодіаку — Стрілець

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Разом із дітьми накопичую власний капітал здоров’я.
Що мене надихає? Діти, які радіють своїм досягненням.»

ВЛАДИСЛАВ АБРАМЧУК

Вчитель математики та інформатики, тьютор

Закінчив ММФ КНУ ім. Т. Шевченка (2024)
Приєднався до команди Школи «Афіни» у 2023 році
Знак Зодіаку — Козоріг

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Відкриваю для дітей цікавий та пізнавальний світ точних наук.
Що мене надихає? Нема погано вивченого, є не цікаво подане.»

ОЛЕКСАНДР ХОДАКОВСЬКИЙ

Куратор, тьютор, викладач фізичного виховання

Закінчив ДДПУ (2019)
Приєднався до команди Школи «Афіни» у 2019 році
Знак Зодіаку — Близнюки

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Даю дітям інструменти конструктивного спілкування.
Що мене надихає? Спочатку мрії здаються неможливими, потім неправдоподібними, а потім неминучими.»

НАТАЛІЯ ЧАРНА

Практичний психолог, нейропсихолог, тьютор

Закінчила КНУ ім. Т. Шевченка (2012)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2018 році
Знак Зодіаку — Стрілець

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям зрозуміти себе, знайомлю дітей із власним внутрішнім світом.
Що мене надихає? Бачити, як результати моєї роботи відображаються у дітях.»

СЕРГІЙ ГАВРИЛЮК

Вчитель історії та правознавства, тьютор

Закінчив ВНУ ім. Лесі Українки (2024), КОГПА ім. Т.Шевченка (2024)
Приєднався до команди Школи «Афіни» у 2023 році
Знак Зодіаку — Скорпіон

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Навчаю на прикладі минулого уникати помилок у теперішньому.
Що мене надихає? Класні колеги та неймовірні учні.»

ВІКТОРІЯ ШИДЕНКО-ГОЛІНЧЕНКО

Вчитель англійської мови, тьютор

Закінчила НАУ (2008); НПУ ім. М. Драгоманова (2009)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2018 році
Знак Зодіаку — Стрілець

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Супроводжую дітей в опануванні англійської мови та допомагаю їм розкрити свої сильні сторони.
Що мене надихає? Чудові люди поруч.»

ДІАНА СТЕЦЕНКО

Вчителька англійської мови та курсу «Science»

Закінчила КНЛУ (2003)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2018 році
Знак Зодіаку — Риби

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю поринути у світ англійської мови.
Що мене надихає? Жага пізнання, креативність учнів, відмінні результати тестів.»

АННА ЗАВГОРОДНЯ

Вчитель німецької мови, куратор

Закінчила НТУУ «КПІ» (2013)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2016 році
Знак Зодіаку — Скорпіон

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Разом з учнями ми читаємо, пишемо, слухаємо, розмовляємо та думаємо німецькою мовою.
Що мене надихає? Пізнання незвіданих сторін відомих речей.»

ТЕТЯНА ЗАВГОРОДНЯ

Вчителька німецької мови

Закінчила НТУУ «КПІ» (2010)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2016 році
Знак Зодіаку — Козоріг

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям вивчати німецьку мову.
Що мене надихає? Чесність, людяність, принциповість, мужність, розум, гумор, ентузіазм.»

ЮЛІЯ СКЛЯРЕНКО

Вчитель французької мови, зарубіжної літератури та курсу «Культура»

Закінчила ЛНУ ім. Т. Шевченка (2012)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2023 році
Знак Зодіаку — Близнюки

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Навчаю любити французьку мову так сильно, як люблю її я.
Що мене надихає? Спілкування з цікавими людьми та самореалізація.»

ЮЛІЯ ВОРИВОДІНА

Вчитель іспанської мови

Закінчила КІП при НАН України
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2023 році
Знак Зодіаку — Козоріг

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям відкривати для себе іспанську мову.
Що мене надихає? Посмішка та радість дитини.»

ЮЛIЯ СОПIНА

Вчитель образотворчого мистецтва

Закінчила УУПМ (1989), ДНАМ СПБ (2007)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2019 році
Знак Зодіаку — Лев

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Вчу бачити прекрасне.
Що мене надихає? Посмішки i почуття гумору.»

ОЛЕНА БАРАНІВСЬКА

Куратор, адміністратор

Закінчила СШ 187 м.Києва (1999)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2019 році
Знак Зодіаку — Овен

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Дбаю про безпеку дітей.
Що мене надихає? Дружня атмосфера Афінської родини.»

ЮЛІЯ ГУМЕНТИК

Куратор

Закінчила Університет «Україна» (2006)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2024 році
Знак Зодіаку — Лев

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомогаю дітям.
Що мене надихає? Сміх дітей і обійми дорогих людей.»

НІНА ЛАПШИКОВА

Лікар-педіатр

Закінчила Педіатричний факультет КМІ (1991), інтернатура за фахом педіатрія (1993)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2004 році
Знак Зодіаку — Овен

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Улюбленою справою — медициною дитинства.
Що мене надихає? Посмішки дітей, їхня вдячність за допомогу.»

СВІТЛАНА ПУХОВА

Медична сестра

Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2012 році
Знак Зодіаку — Лев

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям бути здоровими і життєрадісними.
Що мене надихає? Радісна посмішка дітей після надання допомоги. »

ШКОЛА, ЯКУ МИ ЛЮБИМО

Дуже важливим в школі вважається розкриття і підтримка творчого потенціалу дитини - це і залучення до театральних проєктів під керівництвом засновника школи Олексія Анатолійовича, і тематичні постановки на уроках літератури (геніальна ідея для привернення уваги підлітка!!!), і заохочення до знімання своїх відео на певні актуальні соціальні теми.

Наприкінці першого року навчання в «Афінах», куди старшого сина перевели після пʼяти років навчання в інші приватній школі (гарній школі), батько запитав: «Даня, ну як школа?». У відповідь почули: «Мабуть, краще не буває!»
Юлія Скляр Мама Марка, 9 клас та випускника Данила
Школу для свого старшого сина я почала обирати ще у 2013, бо весь час мала ідею що переводити дітей зі школи в школу може погано впливати на їх розвиток та впевненість у собі. Дякуючи друзям, знайшли школу «Афіни», бо шукали школу з досвідом, індивідуальним підходом та з повагою до всіх учасників навчального процесу: педагогів, учнів, батьків.

В цілому, вибором школи наша сімʼя задоволена. Так, ми помічаємо недоліки та розуміємо всі складнощі, з якими школа стикається зараз, в надскладні для нашої країни часи. Вдячні за все засновникам і педагогам школи.
Анна Кравець Мама Назара Петрова, 9 клас
Коли нашому сину прийшов час йти до першого класу, ми шукали саме альтернативу загальноосвітнім школам. Головними критеріями для нас були: невелика кількість дітей у класі (до 15 осіб), можливість дитині висловлювати свою думку та сприймати процес навчання, як цікаву подорож, де йому будуть допомагати розкрити себе, як особистість та зрозуміти, як себе реалізувати у майбутньому дорослому житті. Наша школа «Афіни» відповідає всім нашим критеріям. Це справжній сучасний освітній заклад.

Ми щасливі, що дитина з задоволенням йде до школи.
Наталя та Валерій Батьки Олійника Кості, 8 клас
Ми дуже любимо і високо цінуємо школу «Афіни», бо це справжня школа, в якій навчають дітей самостійно мислити, бути сильною, впевненою та незалежною особистістю, цікавою до життя та розвитку.

В школі вибудувано власну систему мотивації учнів до навчання, тому дітям цікаво щодня. Це пізнання світу, вміння в ньому жити й бути успішними.
Світлана Ткаченко Мама Маргарити Ткаченко, 8 клас

відповіді на найчастіші запитання

Чим ще середня школа «Афіни» відрізняється від інших шкіл?

Навчання відбувається за триместрами.

На заняттях учні працюють у різновікових та динамічних навчальних групах, які можуть змінювати склад учасників для різних видів активностей. Кількість дітей у команді не перевищує 12-15 осіб.

Шкільне життя різноманітне: навчальні заняття, інтегровані курси, предметні практикуми, пошуково-дослідницька робота, проєктна діяльність, тематичні тижні та майстерки, творчі студії, спортивні секції та клуби, екскурсії, свята, вистави шкільного театру, триместрові іспити та навчально-дослідницькі виїзди за межі школи.

У кожного учня є особистий електронний кабінет, де можна побачити:

  • актуальний розклад занять і подій на поточний тиждень;
  • завдання, над якими дитина працює у школі;
  • коментарі вчителів та тьюторів про роботу учня;
  • інформацію про відвідування занять та отримані заліки.

В електронному  кабінеті також можна замовити харчування, а батьки мають доступ до фінансової інформації у вигляді  звітів та квитанцій.

Повернутися ^

Скільки коштує навчання?

У нашій Школі застосовується диференційований підхід до оплати. Розмір її залежить від низки чинників, зокрема, від форми навчання (офлайн, онлайн чи екстернат), від ступеня, на якому навчається дитина (початкова, середня чи старша школа), від того, як здійснюється оплата (по триместрах чи одразу за рік). Крім того, в нас діють спеціальні знижки для родин, які навчають в Школі декілька дітей, та для учнів, чиї батьки боронять нашу країну в лавах ЗСУ. У будь-якому разі, всі ці питання обговорюються заздалегідь і фіксуються в Договорі з батьками.

Наприклад, якщо дитина навчається офлайн в Середній школі й оплата здійснюється за триместрами без додаткових знижок, батьки сплачують 81 000 грн за один триместр.

У суму оплати входить: навчання дитини за навчальним планом Школи, додаткові консультації, тьюторський супровід учня та консультації для батьків, медичне обслуговування, а також вартість всіх канцтоварів, підручників, посібників, виїзні заходи. Окремо сплачується харчування (3-разове, раціон визначають самі батьки на основі наданого Школою меню), а також різноманітні студії та клуби, відвідування яких залежить від бажання учня (музичні, спортивні, художні, танцювальні, кулінарні, інженерні, історичні та інші).

Як вступити до Школи «Афіни»?

До першого класу та групи адаптації дитини зараховують після співбесіди з психологом, який оцінює його психологічну готовність до школи. Бажаною, але не обов’язковою умовою надходження є вміння читати. Ті діти, що йдуть до другого класу та вище, повинні, окрім співбесіди з психологом, ще й написати річні контрольні роботи з основних предметів (математика, українська та англійська мови).

Для запису на співбесіду необхідно передзвонити до Школи за телефонами (044) 221-88-05 та погодити час зустрічі з психологами школи. Вони також зможуть відповісти на більшість Ваших питань.

Чи достатньо рівня вивчення предметів, що викладається Школою, для вступу за кордон / в Україні?

Рівень вивчення предметів достатньо високий, тому учні з легкістю долають будь-які вступні іспити чи тести академічної різниці.

Чи потрібне репетиторство?

У репетиторстві нема потреби, учні завжди можуть відвідати безплатні консультації з будь-якої дисципліни у разі пропуску уроку чи недостатнього розуміння теми.

Як батьки можуть контролювати навчальний процес?

У батьків є доступ до особистого кабінету, в якому відображено всі завдання, прогрес навчання, присутність на уроках та навіть меню харчування.

Також тьютор дитини постійно проводить моніторинг навчальних досягнень учня і, за необхідності, може звернути увагу батьків на «проблемні» місця.

Чи є «мажорство» у Школі?

Немає. А якщо і трапляється, то такі діти не користуються популярністю серед однолітків і, щоб завоювати авторитет, часто дуже швидко змінюють свою поведінку, розуміючи, що бути «мажором» тут — не круто.

Що дитина робить після 15.30?

У школі є різноманітні студії, які може відвідати дитина після закінчення уроків, або, за наявності дозволу на самостійний вихід за територію школи, піти на додаткові заняття поза межами школи.

До 18:00 діти можуть гратися на спортивному майданчику, розважатися з друзями в приміщенні школи, дивитися разом фільми або грати в настільні ігри тощо, чи, за потреби, працювати над поглиблення вивченого матеріалу з однокласниками або вчителями.

Де можна знайти відповіді на інші запитання?

Ви можете знайти відповідь на своє запитання в розділі ВІДПОВІДІ НА НАЙЧАСТІШІ ЗАПИТАННЯ головної сторінки сайту, а також запитати в наших співробітників, написавши або зателефонувавши нам. Актуальні телефони вказані на сторінці «Контакти».

ЗАПИШІТЬСЯ НА ЕКСКУРСІЮ ПО ШКОЛІ ТА ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ