Про школу
вівторок, Лютий 1, 2011 | Оксана Андрейко
Прикметниковий вернісаж
Як зробити урок незвичайним? Як за допомогою гри засвоїти навчальний матеріал?
Один із варіантів вирішення цієї проблеми було запропоновано учням 4-6 класів на інтегрованому практикумі з української та англійської мов, який проходив у 3 етапи:
1 етап – учні пограли у гру «Українські та англійські прикметники, котрі ми зустріли у Протасовому Яру»;
2 етап – конкурс «Загадайка» (конкурс на найкращі самостійно складені загадки та прислів’я);
3 етап – «Прикметникові комікси» (кожна із команд отримала назви дерев, з якими їй необхідно було придумати повчальну казку, використовуючи якомога більше прикметників).
У процесі гри-навчання команди («Чорна перлина», «Лояри» та «Чорна мамба») виконали ряд завдань:
- ознайомились з ознаками казки як жанру;
- поглибили свої знання з теми «Прикметник»;
- поповнили словниковий запас новими прикметниками з англійської мови;
- склали загадки та прислів’я, використовуючи лише прикметники;
- навчилися добирати прикметникові епітети, синоніми та антоніми;
- склали власну казку;
- проілюстрували книжку.
Підсумовуючи зроблене, слід зауважити, що ми не лише погралися, а й паралельно (без будь-яких труднощів) засвоїли новий матеріал.
КАЗКА «ДРУЖБА ЛІСОВИХ ДЕРЕВ»
Просимо Вас при передруку статті розміщувати посилання на наш сайт! © Школа «Афіни», 2011
Теги: практикум, проекты, самостоятельная работа, старшая школа, творчество, украинская литература, украинский язык, урок