Вівторок, 1 Лютого, 2011   |   Школа Афіни

Прикметниковий вернісаж

Як зробити урок незвичайним? Як за допомогою гри засвоїти навчальний матеріал?

Один із варіантів вирішення цієї проблеми було запропоновано учням 4-6 класів на інтегрованому практикумі з української та англійської мов, який проходив у 3 етапи:

1 етап – учні пограли у гру «Українські та англійські прикметники, котрі ми зустріли у Протасовому Яру»;
2 етап – конкурс «Загадайка» (конкурс на найкращі самостійно складені загадки та прислів’я);
3 етап – «Прикметникові комікси» (кожна із команд отримала назви дерев, з якими їй необхідно було придумати повчальну казку, використовуючи якомога більше прикметників).

У процесі гри-навчання команди («Чорна перлина», «Лояри» та «Чорна мамба») виконали ряд завдань:

  • ознайомились з ознаками казки як жанру;
  • поглибили свої знання з теми «Прикметник»;
  • поповнили словниковий запас новими прикметниками з англійської мови;
  • склали загадки та прислів’я, використовуючи лише прикметники;
  • навчилися добирати прикметникові епітети, синоніми та антоніми;
  • склали власну казку;
  • проілюстрували книжку.

Підсумовуючи зроблене, слід зауважити, що ми не лише погралися, а й паралельно (без будь-яких труднощів) засвоїли новий матеріал.

КАЗКА “ДРУЖБА ЛІСОВИХ ДЕРЕВ”