Шкільне життя

4_mirror_2

середа, Листопад 21, 2018   |   Ганна Котяш

Серце повинно бачити

Цього року вже втретє в нашій школі пройшов фестиваль соціальної реклами «D`Zerkalo» під гаслом: «Серце повинно бачити». Адже серце мудріше за розум. Основна мета соціальної реклами — змінити ставлення суспільства до певної проблеми, а в довготривалій перспективі — сформувати нові соціальні цінності. Протягом 6-ти тижнів 11 тьюторських груп, 11 рекламних агентств працювали над створенням соціальних роликів. Наставниками для учнів 4 ступеня стали студенти Афінської академії. Переможців було декілька: за рішенням професійного журі та за глядацьким голосуванням.

Автор: Ольга Перекопайко

Просимо Вас при передруку статті розміщувати посилання на наш сайт!  © Школа «Афіни», 2018

            447

Додати коментар


Автори сайту
avatar Ганна Котяш
Усі автори
Про автора