главная страница
и это всё о нас?
Ю.Якуб Як «виїхать» освітянським бездоріжжям?
страницы:
1 2 3 4
Лучше всего просматривать при разрешении экрана 800 x 600
|
|
Нинішня система майже не пригнічує учня, оскільки діти раніше болісніше реагували на отриману «З», аніж на її сучасний аналог «4», «5», «6», — наголошує шкільний психолог Наталя Огійчук.
Більшість вчителів звикли до добре знайомої оцінки «п'ять». Щоб бути добрим вчителем, треба вивчати методички, монографії, інші вчительські посібники, які допоможуть досконало й багаторівнево оволодіти матеріалом. Але для цього їх потрібно мати. На книжкових полицях подібного добра багато, а от у шкільній бібліотеці — зась. А купити нема за що.
Насамперед мають бути створені нормальні умови для праці та навчання. Допоки ми лише говоримо, нічого не втрачаючи й не здобуваючи. П'ять років тому сталося формальна зміна оцінки. Дитина хоче знати на «дванадцять», а не може, оскільки у закладі не створені відповідні умови. Потрібно змінити не оцінку, а реформувати освіту. Дати можливість вчителю вчити, а дитині повноцінно навчатись.
|
|