Частная школа семейного типа с углубленным изучением креативных информационных технологий




главная страница

и это всё
о нас?

Ю.Якуб
Як «виїхать» освітянським бездоріжжям?

 

страницы:

 

1  2  3  4








Лучше всего
просматривать
при разрешении
экрана 800 x 600

українська

english

francais

Нинішня система майже не пригнічує учня, оскільки діти раніше болісніше реагували на отриману «З», аніж на її сучасний аналог «4», «5», «6», — наголошує шкільний психолог Наталя Огійчук.

Більшість вчителів звикли до добре знайомої оцінки «п'ять». Щоб бути добрим вчителем, треба вивчати методички, монографії, інші вчительські посібники, які допоможуть досконало й багаторівнево оволодіти матеріалом. Але для цього їх потрібно мати. На книжкових полицях подібного добра багато, а от у шкільній бібліотеці — зась. А купити нема за що.

Насамперед мають бути створені нормальні умови для праці та навчання. Допоки ми лише говоримо, нічого не втрачаючи й не здобуваючи. П'ять років тому сталося формальна зміна оцінки. Дитина хоче знати на «дванадцять», а не може, оскільки у закладі не створені відповідні умови. Потрібно змінити не оцінку, а реформувати освіту. Дати можливість вчителю вчити, а дитині повноцінно навчатись.

           


© Частная школа Афины, Киев, 1999-2009

[email protected]

© Private school Athens, Kiev, Ukraine, 1999-2009