Частная школа семейного типа с углубленным изучением креативных информационных технологий




главная страница

и это всё
о нас?

Ю.Якуб
Як «виїхать» освітянським бездоріжжям?

 

страницы:

 

1  2  3  4 








Лучше всего
просматривать
при разрешении
экрана 800 x 600

українська

english

francais

Напевно, варто розпочати з підвищення соціального статусу вчительства, про що постійно говорять. На запитання, скільки ви хотіли б отримувати, моя колишня вчителька відповіла: «Стільки, за скільки у школу пішов би працювати чоловік. І щоб міг утримувати сім'ю, а не вислуховувати докори дружини». Нині чоловіки у школі — останні з могікан. Робімо висновки — одинадцять, а нині вже дванадцять років діти навчаються в суцільному «жіночому царстві». Хто ж виховуватиме у хлопчаках чоловічі риси?

Дванадцять ділимо на чотири

За таким принципом,«перевиховувалися» ті, кого у школі наздогнала дванадцятибальна система. Кажуть, що доведеться знову перенавчатись... Та чи варто повертатися до «п'ятірок»?

Свого часу, коли вводили «дванадцятки», за основу брали розвиток творчих здібностей дитини, психологізацію навчально-виховного процесу та особово-орієнтаційний підхід до кожного учня. Чи то фундамент дав тріщину, чи новобудова похилилася?

— Дванадцятибальну систему оцінювання не варто скасовувати. Вона не зовсім досконала, але дає можливість детальніше встановити рейтинг кожного учня. Якщо вміло нею користуватися, вона не повинна «збоїти». Наша школа ввела дванадцятибальну систему задовго до 2000 року, і вона майже не відрізнялася від нинішньої. Ми попередньо цікавилися думкою дітей, батьків і вчителів. Найбільший спротив зустріли з боку останніх. Діти на нову систему оцінок перейшли майже без проблем, а перевчати довелося вчителів, — розповів Григорій Грабовець, директор школи-комплексу №2 міста Дніпрорудний Запорізької області.

Діти швидко адаптуються до змін, але є й незадоволені.

— Вважаю, що оцінювати знання дітей за дванадцятибальною системою вчителям важко, тож у багатьох випадках оцінки необ'єктивні. Система оцінювання знань з різних предметів та у різних школах буде неоднаковою. Раніше якщо п'ятірка — то п'ятірка, нині ж кожний вчитель висуває свої вимоги до однієї і тієї ж оцінки, — зазначила восьмикласниця Ірина Мазуренко.

— На мою думку, перевага дванадцятибальної системі у тому, що всі бали — позитивні, тобто поменшало другорічників, за будь-яких балів учня переводять до наступного класу. Окрім цього можна всебічно оцінити знання учня, — вважає одинадцятикласник Олег Ропій.

— Для вчителя працювати з оцінкою «п'ять» значно легше, але дванадцятибальна система дає детальніший аналіз успішності учня. Можна сказати, у 12 балах відображена особистість школяра з «різними відтінками».

     


© Частная школа Афины, Киев, 1999-2009

[email protected]

© Private school Athens, Kiev, Ukraine, 1999-2009