Частная школа семейного типа с углубленным изучением креативных информационных технологий




главная страница

и это всё
о нас?

Ю.Якуб
Як «виїхать» освітянським бездоріжжям?

 

страницы:

 

1  2  3  4 








Лучше всего
просматривать
при разрешении
экрана 800 x 600

українська

english

francais

Газета "Столиця",  № 10 (565),
11—17 березня 2005 року

В Україні змінилася влада, внаслідок чого відбуваються численні зміни керманичів на державних постах. Усі заговорили про боротьбу з корупцією та про зміну напрямків роботи. Освітяни —виняток. Два дні поспіль дві різні організації скликали прес-конференції з метою повідомити журналістів про свої плани на майбутнє. Авторське враження — чую дзвін, та не знаю де він. Але про все по порядку.

Знайди десять відмінностей

В Україні створено Коаліцію громадських організацій, до складу якої входить Інститут управління суспільними змінами, Інститут трансформації суспільства, Коаліція центрів суспільної політики, Київська асоціація «Мала академія наук» тощо. її гасло — аналіз стану справ у галузі освіти та вироблення нової освітньої політики в контексті стратегічних пріоритетів розвитку країни. А ще за ініціативи приватної школи «Афіни» створено «Всеукраїнську асоціацію сприяння розвитку шкільної освіти», що сприятиме розвитку галузі у соціальному, економічному, інформаційному та юридичному аспектах.

Обоє «новонароджених» мають свої цікаві, хоча й різні думки щодо стану та реформування освіти. Найбільшим ризиком організатори коаліції вважають те, що стратегічні завдання, які ставить перед собою держава, не забезпечені знаннями, кадрами, необхідною компетентністю та людськими якостями. На їхню думку, без розвитку освітньої сфери стратегічний курс на європейську інтеграцію може призвести до негативних наслідків, а саме —до розчарування у вибраному курсі та втрати довіри до нової влади.

Заступник директора приватної школи «Афіни» Олексій Греков вважає, що в Україні є кваліфіковані кадри, є метода, варто лише визначити, кого й навіщо ми вчимо.

Можливо, у приватних школах і високий показник якісних метод та кваліфікованих вчителів. А що говорити про сільські школи? Куди молодого спеціаліста і калачем не заманиш — фінансування давно бажає кращого. Книжка — одна на кілька учнів, а то й на клас. Все, чим забезпечує школа — це підручник часів «дідуся Леніна» з домальованими новими «постатями». Вчитель там за сумісництвом викладає кілька предметів, а ще він— і фермер, і підприємець.

     


© Частная школа Афины, Киев, 1999-2009

[email protected]

© Private school Athens, Kiev, Ukraine, 1999-2009