Середа, 3 Квітня, 2013   |   Школа Афіни

Готуємось до брейн-рингу 6 – 11!

Шановні учні 6 і 11 класу!

11 квітня (у четвер) на 3-4 уроках відбудеться брейн-ринг по темі «Дії з дробами. Лінійні рівняння. Пропорція. Рівняння з модулем. Задачі на складання .

Для підготовки до нього ознайомтесь з правилами гри:

  1. Кожен клас ділиться на 3 команди.
  2. Кожна команда вчить такий матеріал:

1)      таблицю квадратів двозначних чисел від 11 до 20 і 25;

2)      правила перетворення звичайних дробів у десяткові і навпаки (без калькулятора);

3)      правила перетворення процентів у дроби і навпаки;

4)      усі дії із звичайними і десятковими дробами (особливо дії з додатними і від’ємними числами);

5)      правила розкриття дужок: – ( );  + ( );  число · ( );

6)      розв’язання рівнянь виду:

а) |х| = 5;  | -6х + 0,4| = 7;

б) (х -4 )( -5х + 0,7)( -х -4) =0;

в) пропорції усіх видів;

г) 2( х -6) -7 = -8 + (6-5х), такі ж з десятковими і звичайними дробами;

7) як знайти дріб і % від числа;

8) уміти складати рівняння до задач типу:

а) де знаходять % або дріб від числа;

б) на концентрацію;

в) на зміну ціни товару у %;

г) «було – стало»;

д) « кожного дня привозили»;

е) задачі на швидкості.

 

  1. Кожна команда готує запитання командам суперникам:

1)      по 10 легких усних запитань (дається на обдумування 15 сек);

2)      по 6 рівнянь, які потрібно розв’язувати (середньої складності) (по 3 хв на рівняння);

3)      по 5 задач середньої складності, до яких потрібно скласти рівняння (по 5хв  на задачу);

4)      кожен учень команди повинен уміти розв’язувати завдання своєї команди;

5)      усі задачі і рівняння повинні бути надруковані для команд суперниць.

 

  1. Порядок  змагань:

1 тур

1) Згідно жереба команди змагаються по черзі в таких парах:

6А + 11А, 6Б + 11Б, 6В + 11В.

2)  Кожна команда задає суперникам по 5 усних запитань ( 15 сек на обдумування).

3) Правильна відповідь – 1 бал. Якщо відповідь невірна, то має право відповісти суперник з іншої команди цього ж класу.

2 тур.

1) Тепер змагаються команди таким чином:

кращі команди 6 + 6, 11 + 11 та гірші 6 +11;

2) задають суперникам по 3 запитання, відповіді на які потрібно дізнатись обчисленням ( рівняння або приклади на дії з дробами) .

3) По 3 хв на приклад.

4) Завдання розв’язують по 2 учні біля дошки, інші учні команди розв’язують  на місцях.

5) якщо завдання розв’язане правильно, то команда отримує 2 бали. Якщо невірно, то мають право їх виправити учні із команди. Тоді за правильну відповідь команда отримує 1 бал.

 

3 тур

1)      змагаються 3 найкращі команди;

2)      задають по 1  задачі кожній команді – суперниці ( на задачу -5 хв). До задач потрібно скласти рівняння. Задачі друкуються для кожного учасника.

3)      розв’язують задачі всі команди одночасно за столами ( 10хв);

4)      за правильно написане рівняння – 4 бали;

5)      тим часом Олена Валентинівна працює з іншими трьома командами . Вони відповідають на усні запитання( хто перший відповість). За правильну відповідь 0,5 бали).

Підсумки.

1)      визначаємо місця кожної команди;

2)      1-2 місце – кожен учень отримує 100 творчих балів;

3-4 місце – 60 творчих балів;

5-6 місце – 20 творчих балів.