Вівторок, 28 Жовтня, 2014   |   Дар'я Мутиліна

Рейтингова гра на першій сходинці

В 2014-2015 навчальному році тьюторська робота на першій сходинці Приватної школи «Афіни» планується проводитись в форматі Екіпажної гри, суть якої в наступному:

всі учні поділяються на команди;  капітанами команд є індивідуальні тьютори. Команди вирушають у цікаву подорож «Афінська Одисея» ( за міфами Древньої Греції). Мета гри – першими подолати відстань СТАРТ – ФІНІШ і знайти ЗОЛОТЕ РУНО.

Гра складається з трьох етапів:

  1. 9 подвигів Геракла
  2. Лабіринт Дедала
  3. Українська Одисея.

Кожний етап розрахований на триместр навчального року. Згідно з планом тьюторської роботи першої сходинки команди отримують завдання, які готують групові тьютори – судді Рейтингової гри та куратори. На виконання завдання відводиться певний період часу. На загальних зборах під час тьюторських годин команди демонструють своїм суперникам і суддям виконання завдання, за що отримують бали. Також бали отримуються кожним тьюторантом за його видатний успіх у навчанні, поведінку протягом часу знаходження в школі, участь у предметних проектах та культурно-виховній роботі, яку організовують і проводять куратори першої сходинки, а також за добрі справи, які він (тьюторант) здійснює. Протягом кожного тижня бали всіх команд підраховуються і відображаються на загальному стенді. Певна кількість балів обмінюється у суддів на кількість кроків, які кожна команда робить на шляху до перемоги.

Капітани команд – індивідуальні тьютори протягом гри заповнюють бортові журнали своєї команди, в яких відображується участь членів команд – учнів 1-х та 2-х класів в виконанні завдань на кожному етапі гри.

Найважливіші цілі, які переслідуються працівниками першої ступені при проведенні Рейтингової гри – це створення дружнього учнівського колективу, стимулювання тьюторантів в отриманні найвищих показників у навчанні, свідоме виконання Правил школи, та виховання в учнів відчуття взаємодопомоги та взаємопідтримки.

1

2

3

4

5