Шкільне життя

5_neuro_1

п`ятниця, Грудень 7, 2018   |   Ярослава Мозгова

Нейромаркетинг

Цього року соціальний факультет займався вивченням нейрофізіологічних аспектів маркетингу та менеджменту: як людина робить вибір, як вона реагує на дитяче обличчя або на червоний колір, як на нас впливають біоритми чи гормональний фон.

Учні факультету вчилися керувати людськими діями, бажаннями, мотивацією — всім тим, що важливо для ефективної комунікації.

Автор: Марія Покуль, 11 клас

Просимо Вас при передруку статті розміщувати посилання на наш сайт!  © Школа «Афіни», 2018

            459

Додати коментар


Автори сайту
avatar Ярослава Мозгова
Усі автори
Про автора