Шкільне життя

20161122_115928

понеділок, Листопад 28, 2016   |   Наталья Галымова

Інтерактивні технології на уроках російської мови

На своїх уроках ми застосовуємо різні моделі навчання, інтерактивні технології, які невід’ємно поєднуються з традиційними методами навчання «спілкування вчитель-учень». Дані моделі передбачають навчальний процес за умови активної взаємодії всіх учнів у ході уроку в малих групах, в парах, в командах. Навчальний процес може керуватися або викладачем, або самим учнем через завдання. Існує багато прийомів використання інтерактивних технологій, якими ми активно користуємся, такі як, «мікрофон», акваріум, коло ідей, «мозковий штурм», «мікрофон», навчаючи – учусь, тощо.

В третьому класі пройшов інтерактивний урок-вікторина за темою «Іменник». Проект-вікторину підготувала Настя Лєдєньова, учениця 3 класу. Діти були поділені на команди. Роздані матеріали.

Вікторина включала в себе декілька блоків завдань:

  1. бліц опитування;
  2. дискусія, співпраця в середині команди (конкурс «дай назву символу»; визначити рід, число іменників; підбери  синоніми, антоніми до поданих слів);
  3. гра в асоціацію (1 команда дає пояснення іншій, застосовуючи асоціативний ряд);

Завдання змінювались дуже швидко, діти працювали в командах, радилися, сперечалися, вчилися працювати в групі, а головне, запам’ятали, що таке іменник.

Автор статті: Підлісна Таісія Валеріївна,

вчитель російської мови та літератури

20161122_114943 20161122_115928 20161122_120136

Просимо Вас при передруку статті розміщувати посилання на наш сайт!  © Школа «Афіни», 2016

Теги: , , , , ,

            562

 


Автори сайту
avatar Наталья Галымова
Усі автори
Про автора