Частная школа семейного типа с углубленным изучением креативных информационных технологий




главная страница

афинская академия

О.Нечаева.
Повышение продуктивности памяти

 

страницы:

 

1  2  3 








Лучше всего
просматривать
при разрешении
экрана 800 x 600

українська

english

francais

I. Методами, пов’язаними з інтелектуальною обробкою матеріалу:

    • методи, пов’язані з повторюваннями, з їх кількістю та тривалістю
       проміжків часу між повтореннями;
    • комплексний учбовий метод;
    • метод за формулою ОУОД (основні думки, уважне читання, огляд,
       доводка).

Ці методи використовуються, наприклад, при вивченні віршів або великого твору, тобто, коли дитина може пропустити матеріал через свою свідомість, розуміє його та може пояснити.

II. Мнемотехнічними прийомами, які використовуються у випадках, коли матеріал не підлягає смисловому аналізу або де необхідне спеціальне запам’ятовування термінів, фактів, імен тощо:

    • метод групування;
    • метод рим та ритму;
    • метод акронімів та акровіршів;
    • ланцюговий метод;
    • метод "місць";
    • асоціативний метод;
    • метод парних асоціацій;
    • метод опорних та ключових слів.

Використання таких прийомів не призводить до автоматичного зазубрювання і потребує концентрації уваги на матеріалі. Крім того він повинен бути організований таким чином, щоб відкладатися в пам’яті в певній структурній формі.

           


© Частная школа Афины, Киев, 1999-2009

[email protected]

© Private school Athens, Kiev, Ukraine, 1999-2009