Частная школа семейного типа с углубленным изучением креативных информационных технологий




главная страница

афинская академия

О.Нечаева.
Повышение продуктивности памяти

 

страницы:

 

1  2  3 








Лучше всего
просматривать
при разрешении
экрана 800 x 600

українська

english

francais

Основні прийоми раціонального впечатування інформації:

    • Вірний вибір пізнавальних зв’язків. Спочатку обирати вид пізнавального
       зв’язку, відповідний тій особливості інформації, яку треба впечатати.
       Суть та значення інформації впечатуються за допомогою суттєвих
       зв’язків, її асоціації за допомогою асоціативних зв’язків, структура — за
       допомогою структурних зв’язків.
    • Встановлення різнобічних пізнавальних зв’язків з метою довготривалого
       впечатування інформації.
    • Використання пізнавальних зв’язків. Встановлення зв’язку між
       інформацією, що впечатується та знаннями дитини.

Основні принципи повторення інформації:

    • Повторення інформації на протязі 24 годин через невеликі проміжки
       часу безпосередньо після сприйняття інформації, що дає можливість
       переведення її з короткочасної в довготривалу.
    • Поступове збільшення проміжків часу між повтореннями.
    • Заучування матеріалу вище достатнього рівню.
    • Заучування матеріалу цілком або поступово в залежності від
       індивідуальних властивостей пам’яті дитини.

Основні принципи забування інформації:

    • Визначення потрібної інформації. Розділення інформації на ту, що
       треба завчити і ту, що потрібно забути.
    • Правильне впечатування інформації та повторення її для того, щоб
       потім правильно забути.
    • Активне забування — це активне свідоме відтискання інформації в
       латентну пам’ять, звідки при необхідності її можна повернути.

Основні принципи пригадування інформації:

    • Використання словесної, смислової, асоціативної опори для
       повноцінного пригадування інформації.
    • Визначення тимчасово забутої галузі знань.
    • Постійне утримання в свідомості опори, яка стимулює здібність
       пригадування.

Окрім цього звертається увага на емоційне забарвлення матеріалу, що також сприяє його запам’ятовуванню, на усвідомлення та осмислення учбового матеріалу дитиною, а також враховується необхідність установки на запам’ятовування, від якої залежить не тільки якість інформації, що зберігається, але й тривалість утримання інформації в пам’яті.

В ході навчання діти оволодівають двома групами основних прийомів запам’ятовування інформації:

     


© Частная школа Афины, Киев, 1999-2009

[email protected]

© Private school Athens, Kiev, Ukraine, 1999-2009