Шкільне життя

2_4st_math_1

вівторок, Грудень 10, 2019   |   Ганна Котяш

Тиждень інженерії

2_4st_math_2[1]Тиждень, де поєднались математика, творчість, інтуїція і натхнення. Працюючи над проєктами, учні розвивали просторову уяву, вчилися візуалізувати тривимірні фігури, встановлювати зв’язок між мистецтвом та математикою.

Познайомившись з методами дослідження людського тіла, підлітки змогли спробувати себе в ролі оператора медичних роботів, ІТ-генетика, архітектора медичного обладнання, клінічного біоінформатика.

Створення діючої моделі гідравлічного ліфта дало можливість учням не тільки застосувати закони гідравліки на практиці, а й побачити різницю в роботі систем, в залежності від того, базуються вони на стисканні газів чи рідин.

Ось декілька вражень:

«Ми виготовили моделі тетраедру, гексаедру, октаедру, додекаедру й ікосаедру. І тепер знаємо, чому вони так називаються!»

«Поки що ми не розуміємо, яку гіпотезу Пуанкаре довів Григорій Перельман, і як довів. Але знаємо, що все, що придумують математики, потім точно буде використано!»

Просимо Вас при передруку статті розміщувати посилання на наш сайт!  © Школа «Афіни», 2019

            126

Додати коментар


Автори сайту
avatar Ганна Котяш
Усі автори
Про автора