Краще виглядає при розмірі екрану 800 x 600 |
|
|
|
І.Трухін, М.Осадча, О.Греков
Школа психологічного комфорту:
чи можлива вона? Чи існує альтернатива
"педагогіці примушення" та "посередній
середній" освіті? (російскою
мовою)
О.Нечаєва Підвищення продуктивності пам’яті
у навчанні Науковий погляд на проблему "нового,
як добре забутого давнього"
О.Греков Що таке «бізнес-інтелігенція»?
У пошуках нової освітньої парадигми (російскою)
І.Трухін Нарис педагогічного новаторства
ХХ століття Вклад радянської та післярадянської школ
у світову педагогіку (російскою мовою)
І.Трухін Педагогічні
інновації останнього століття
Корисний огляд оригінальних вітчизняних та іноземних педагогічних
методік (російскою мовою)
А.Греков ТРВЗ та створення школи нової генерації
Виступ на конференції «ТРИЗ-технологии в образовательном процессе», 14-15 червня 2006 р. А.Камін Стежкою Слідопиту
«Закриті» питання чи «відкриті» задачі? Природні думки про шкільний курс природничіх
наук
(російскою)
|
|
|
|
|
А.Камін, Д.Камін. Як оживити науку про життя?
Діти досліджують навколишній світ, ставлять питання, роблять припущення – доки не починають навчатися у школі...
(російською мовою)
А.Камін, Д.Камін. Прийоми
рішення проблем —
психотехніка творчого мислення
Як успішно вирішувати гострі проблеми? (російскою)
О.Нечаєва Проблема формування
мотивації в учбовій діяльності
Що робити, якщо дитина не хоче вчитися: рекомендації психолога
(російскою мовою)
на головну сторінку
|
інші матеріали розділу |
|
|