Приватна школа родинного типу з поглибленим вивченням креативних інформаційних технологій

Краще виглядає
при розмірі екрану
800 x 600

АФІНСЬКА АКАДЕМІЯ

 


І.Трухін, М.Осадча, О.Греков

Школа психологічного комфорту:
чи можлива вона?

Чи існує альтернатива "педагогіці примушення" та "посередній середній" освіті?  (російскою мовою)

О.Нечаєва

Підвищення продуктивності пам’яті
у навчанні

Науковий погляд на проблему "нового, як добре забутого давнього"

О.Греков

Що таке «бізнес-інтелігенція»?
У пошуках нової освітньої парадигми  (російскою)

І.Трухін

Нарис педагогічного новаторства
ХХ століття

Вклад радянської та післярадянської школ у світову педагогіку  (російскою мовою)

І.Трухін

Педагогічні інновації останнього століття
Корисний огляд оригінальних вітчизняних та іноземних педагогічних методік (російскою мовою)

А.Греков

ТРВЗ та створення школи нової генерації
Виступ на конференції «ТРИЗ-технологии в образовательном процессе», 14-15 червня 2006 р.
А.Камін

Стежкою Слідопиту
«Закриті» питання чи «відкриті» задачі? Природні думки про шкільний курс природничіх наук (російскою)

   

А.Камін, Д.Камін.
Як оживити науку про життя?
Діти досліджують навколишній світ, ставлять питання, роблять припущення – доки не починають навчатися у школі... (російською мовою)

А.Камін, Д.Камін.

Прийоми рішення проблем —
психотехніка творчого мислення

Як успішно вирішувати гострі проблеми?  (російскою)

О.Нечаєва

Проблема формування мотивації в учбовій діяльності
Що робити, якщо дитина не хоче вчитися: рекомендації психолога  (російскою мовою)

 


на головну
сторінку

інші
матеріали
розділу


© Приватна школа Афіни, Київ, 1999-2009

[email protected]

© Private school Athens, Kiev, Ukraine, 1999-2009