Про школу

кожа

вівторок, Березень 5, 2013   |   Елена Штеренберг

Базовий курс біології в 9-му класі. Залік з теми «Терморегуляція. Виділення»

Шановні учні 9-го класу, нагадую, що у другому семестрі продовжується вивчення біології людини. Інтенсивне вивчення біології почнеться 01.04.13.  До цього терміну ми зустрічаємося один раз на тиждень по вівторках.

Вимоги до заліку з теми 8. ТЕРМОРЕГУЛЯЦІЯ. ВИДІЛЕННЯ

Залік з теми складається з виконаних всіх робіт (самостійних, практичних, лабораторних та домашніх) в робочих зошитах, творчої роботи (у вигляді презентації) та тестування.

1)  Самостійні та домашні роботи в робочих зошитах: Поміркуйте (питання стор. 96); Будова та функція шкіри (стор. 97 повністю); Лабораторна робота Будова шкіри, нігтя, волосини (стор.98-99); Практична робота: Вимірювання температури тіла (стор. 100); Таблиця: Перша допомога при тепловому і сонячному ударах, опіках, обмороженні, ураженні електричним струмом чи блискавкою (стор. 102), Таблиця: Захворювання шкіри та запобігання їм (стор. 103 повністю), Таблиця: Будова і функції органів сечовидільної системи  (повністю вся сторінка) (стор. 104), Таблиця: Утворення сечі (повністю вся сторінка) (стор. 105); Таблиця: Захворювання органів сечовиділення та запобігання їм (повністю вся сторінка) (стор. 106) Терміни і поняття (заповнити і вивчити) (стор. 109) Виконати до 12.03.13.
2)  Творча робота –  презентація.
Тема презентації обирається самостійно в рамках досліджуваної теми або за матеріалом параграфів 44-49 підручника. Захист презентацій 12.03.13.
3)  Тестування проводитиметься 12.02.13 з питань:
1. Вміти називати:
— функції шкіри;
— органи та функції сечовидільної системи;
2. Розпізнавати:
— складові шкіри на малюнках;
— органи сечовидільної системи на малюнках;
3. Характеризувати:
— процеси теплообміну;
— механізми терморегуляції;
— рефлекторний характер терморегуляції;
— будову і функції нирок;
— нефрон;
— будову і функції сечових шляхів;
— регуляцію сечовиділення;
— складові шкіри, які беруть участь у виділенні;
4. Пояснювати:
— механізми терморегуляції;
— утворення первинної та вторинної сечі;
— роль нирок у здійсненні водно-сольового обміну, підтриманні гомеостазу;
— рефлекторний характер виведення сечі;
— значення виділення із організму кінцевих продуктів обміну;
— роль шкіри у процесах виділення;
— регуляцію процесів виділення;
5. Обґрунтовувати:
— значення шкіри в пристосуванні організму до умов навколишнього середовища;
6. Спостерігати та описувати:
— будову шкіри та її похідних;
7. Застосовувати  знання:
— для профілактики захворювань шкіри та сечовидільної системи.

Бажаю успіхів!

Просимо Вас при передруку статті розміщувати посилання на наш сайт!  © Школа «Афіни», 2013

Теги: , ,

            3,359

 


Автори сайту
avatar Елена Штеренберг
Усі автори
Про автора